7/02/2012

Dnes rano-This morning

Dnesni rano zacalo jako kazde jine rano ,by namraza ale kdyz slunicko vylezlo pres kopec tak se hned oteplilo.Kdyz jsem chtela jit nakrmit slepice tak jsem slysela jak se chechtaji  Kookaburry a hned jsem sla pro fotak abych si je zase vyfotila.

This morning started like any other ,morning was frosty but soon as the sun come over the hill it started to warm up.When i went to feed the chickens i heard laughing Kookaburras, so i turn around to get my camera so i can take another photo .

Musel jsem jit prehnat ovce z jednoho pole na druhe a tak jsem si rikala ze se podivam co kvete v bushi[lese] .Kdyz jsme přehnali ovce tak jsme se vydaly do bushe ale necekala jsem ze psi vycuchaji divoke prase.Prase zacalo jecet jako kdyz ho na noze berou a moje srdce zacalo divoce tlouct protoze kdyz jsem volala psi aby se vratili tak neposlouchaly.Vydala jsem se za nima ale jelikoz jsem nevedela jak je prase velke tak jsem mela trochu nahnano ale bylo to jenom mlade .


I had to shift sheep from one padock to a another so i thought while there i will have a look what is blooming in the bush.When we finished with the sheep we went in  the bush ,but i didn't expected   the dogs sniff out a pig.The pig started to squeal and my heart started to pound,i was calling the dogs to come back but they would not listen.I went after them but beaucose i didn't know how big the pig is i was bit woried,luckily it was only a piglet.

Prase jim uteklo do potoka a kdyz se psi vratily tak byly same blato.

The pig run away in to the creek and when dogs come back  they were coverd in mud.

Ale prece jenom jsem nejake kvetiny nasla ale nevim jak se jmenuji.

After all that i did manage to find some natives in bloom.

27 komentářů:

  1. Dnes tu máme aký dobrodružný príspevok :-) Ani sa ti nečudujem, že si mala strach. Ja som sa ešte zoči-voči s divým prasaťom nestretla, ani by som sa nechcela. Včera som cestou domov od jazera, prechádzajúc cez lesík, začula nejaký šuchot. Obzrela som sa a zbadala som len kúsok hrdzavej farby. Zastala som, obrátila bicykel a vrátila som sa k tomu miestu, no už som nič neuvidela, lebo mi v tej chvíli zazvonil prenikavý zvuk telefónu. Teraz neviem, či to bola líška alebo veverička.
    Tie vtáčiky na prvom obrázku sú pekné. Googlila som a zistila, že sú to vlastne príbuzné našim rybárikom. No u nás je rybárik veľmi plachý vták, len tak ľahko sa jeho fotky nezískavajú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielo ja jsem mela obavy aby to nebylo velke prase protoze to se psu neboji a dokaze psa zabit.Kookabuura k nam chodi nejvic v zime na zizaly tak ze se nas moc neboji.

      Vymazat
  2. Hezká procházka :) Myslela jsem, že už máte zimu a ony ještě kvetou kytky. Pokud máte ty psy v bytě, tak jsi měla z jejich vykoupání v blátě jistě radost ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. brabi ona je zima ale tady porad neco kvete hlavne v udoli v bushi kde je to pekne schovane.Psy maji sve bydleni v klecich venku.

      Vymazat
  3. Jeeee, Ello, tak slyset chechtat ptaky, letim pro fotak taky a slyset kvicet divoke prase, tak si chytam srdce rovnez! :D Kdysi davno, kdyz jsem byla mala holka, jsem v nasem primestskem lesiku narazila na bachyni s mladatky. Do te doby jsem netusila, ze umim behat taaaak rychle. Rozlobena mamka je neprijemne setkani! ;) Na tech poslednich fotkach nejsou ti zabahneni pejsci moc rozeznat od prasatka ;), hned jsi mela po ranu plne ruce prace.
    Kvitka mne v tuto dobu taky prekvapila, jeste preci jen si uzijete trochu barev :), to je dobre. To ruzove vypada jako vres, ale pravdepodobne se pletu.
    Moc zdravim!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Misho uz jsem si rikala ze se pokusim to jejich chechtani natocit na kameru.S prasaty mas pravdu jsouaz moc rychla , hlavne ty rozzureny.To rurove a bile je nejaky druh vresu ale nevim ktery.

      Vymazat
  4. Ahoj Elli, jsem ráda, že jsem se k tobě konečně dostala na blog. Ta tvoje adresa, kterou mám v Oblíbených už nefunguje a jaksi jsem propásla změnu. Tvůj komentář jsem našla náhodou ve Spamu, klikla jsem na tvůj Web a jsem tady.
    Vidím, že pejsci jsou dobří hlídači, určitě by se pustili do souboje s prasetem ???
    Květinky pěkně kvetou. Některý den bych taky ráda uvítala chvilkovou námrazu. Tady zuří pravé léto s 36°C,
    což nás ubíjí.
    Takže si tam užívejte chladu, za půl roku si to vyměníme, jo?

    OdpovědětVymazat
  5. Elli, to máš báječné zážitky. Z fotek není vůbec patrné, že by jste tam měli zimu. A ti ptáčci jsou nádherní. A že chodí na žížaly? Žížaly jsou přece v zimě zalezlé k nenalezení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli u nas neni zima jako u vas ,zem tady nevymrzne a asi tim ze jsme mely v lete hodne deste tak jsou zizaly vsude .

      Vymazat
  6. Ahoj Elli, přemýšlela jsem, které naše ptáčky mi Kookaburras připomíná a okamžitě mě napadl ledňáček. A tady jsem objevila zvukový záznam na YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S0ZbykXlg6Q.
    A potkat divoké prase to musí být opravdu zážitek, před ním se opravdu špatně utíká.
    Přeji krásné dny. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko poslechla jsem si ten zaznam na youtube tak ted vis jak to tady pekne zni ,hlavne kdyz se jich zacne chechtat vic.

      Vymazat
  7. Jéjda, tak to u nás v zimě, by jsi nic kvetoucího venku nenašla, přece jen tam u vás takové zimy nejsou. :-) Prasátko je moc krásné s psi se krásně proběhli a vyřádili, i když tedy vypadají hodně zdevastovaně. 8-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko nase zima se vasi nevyrovna to by jsme musely bydlet jeste mnohem vejs.Vsak psi toho mely dost nez dosly domu.

      Vymazat
  8. Eliško já bych vzala nohy na ramena a už bych byla doma pěkně zamčená na deset západů. Brrrr, ještě že vše dobře dopadlo. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marusko oni ty maly prasata nejsou nebezpecny ale ty stary kanci a nebo prasnice s mladyma ,tak to bych asi lezla na strom.

      Vymazat
  9. Ahoj Elli, já tak ráda čtu a prohlížím tvé příspěvky. Pár vět, pár obrázků, ale je v nich všechno. Vítr, slunce, chlad, zvířata i rostliny. Na chvíli můžu být mimo naše všední dění. Díky. Jen tak dál, už se těším na další zajímavý den. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko vsak ja zase pro to rada navstevuji vase blogy .

      Vymazat
  10. Those Kookaburras are adorable as well as your animal photos. Your native plants are beautiful.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné povídání a skvělé fotky, Elli! Ptáčky se ti podařilo vyfotit krásně, jako vždycky, a moc se mi líbí prasátko a kytky. Se psy máte veselo, jak vidím! ;-)
    Zdravím tě a přeji radost a pohodu celé rodině. Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Eli, u vás jsou ptáčci nějak klidnější anebo máš lepší objektiv, protože mi se ještě takové záběry nepodařily.
    Mějte se moc krásně.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo nekteri jsou klidnejsi a kdyz si mysli ze se na ne nedivas tak se nechaji vyfotit a je pravda ze jsem si na to koupila vetsi objektiv.

      Vymazat
  13. Ahoj Ello, krásné fotky a přímo adrenalinový zážitek. Hlavně, že se nic nestalo.
    Hezké dny
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano byl to opravdu zazitek a byla jsem rada ze to tak dopadlo.Predvcirem tady byly sousedovic kluci a podarilo se jim chytit dve prasnice a tri mladata,tak je jich zase o par min.

      Vymazat
  14. Aha - prase! Taky je tu máme a je jich stále víc. Když jsem se s nimi naposled potkala, byl to nápad na animaci.
    Zde jsem:
    http://lucka345.blog.cz/galerie/vystavka-dostizhenij/animace#53941298

    OdpovědětVymazat