6/28/2018

Zase po dlouhe dobe.

Tak jsem se konecne zas dostala k tomu abych neco napsala . U nas je zase Zima a tim padem trochu vic casu.Nekdy mi to pripada ze vse co se deje se kazdym rokem opakuje porad dokola, obcas se neco zmeni a potom zas do starych vyjetych koleji.

 
 Letos uz jsme mely v Kvetnu  malou ukazku snehu. Take jsem mela nekolik navstevniku na zahrade.


 

Byly jsme v Sydney a sli jsme okolo uradu kde jsme se braly pred skoro padesati lety  nejak ten cas strasne rychle utek.

 

Byly jsme s dcerou v Canberra na vystave a nemohly jsme verit jak dokazi udelat postavy ktere jsou jako zive
 


Kdyz jsme se byly podivat v Byron Bay tak se nam moc libilo jak se lide koupaji a hned nedaleko plavou Delfini ,sice jsme si nejdriv nebyli jisti jestli to nejsou zraloci ale bylo nam receno ze ty se nedrzi ve skupine.


A jeste se musim pochlubit ze tri nase vnucky hraji v jednom tymu Rugby.



To je od nas asi tak vse ,a tak az zase bude prset tak doufam ze se tu znovu objevim. Predem vam vsem dekuji za navstevu.
 

10 komentářů:

  1. Krásné vnučky a skoro padesát let spolu, Elli gratuluji moc a jsem ráda, že jsi v pořádku a že ses ozvala. V Irsku jsou nezvyklá vedra a v ne letím k nám do Loun. Na dva týdny, taky se potěšit s vnučkama ,již mám dvě. A taky nového pejska Charlíčka. Moc Tě zdravím a mávám z dálky do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelo dekuji, to pocasi je asi vsude jak na houpacce . Vasek byl v Moste minuly mesic a taky tam byly vedra. Uzij si vnucky ,nase vnoucata uz nam vyrostly ty tri jsou nejmladsi z deseti.

    OdpovědětVymazat
  3. Elli, ráda tě tu opět vidím! Život máme pestrý, vnučky jsou krásné holky!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Eliško, moc zdravím a jsem potěšena tvým příspěvkem. Na zahradu našeho syna přijde na návštěvu leda tak sousedova kočka - čtyřnohá, ale i tak si tam jezdíme rádi odpočinout.K vám však přišli jiní návštěvníci.
    Skoro padesát společných let, gratuluji a přeji ještě mnoho let prožitých ve zdraví. Vnoučata máte šikulky.
    U nás je léto, ale podivuhodné.Jeden den je horko a druhý den skoro na zimní bundy.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji už předem ke zlaté svatbě. Obdivuji vždycky ty ptačí fotky, mně se to nějak nedaří. Je fajn, že se zase ozýváš.

    OdpovědětVymazat
  6. Elli, gratuluji k výročí svatby. Na zahradě se nám také občas objeví zajímavý návštěvník. Ale ježuru určitě nepotkám.:-)
    Přeji krásné dny.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Juuuuu Eliii som rada že si sa zase prihlásila, gratulujem k zlatej svadbe :-) a veeeľmi pozdravujem.

    OdpovědětVymazat
  8. Elli, jsem moc ráda, že jsi se tu zase objevila. Stále nakukuju, je skvělé, že jsem se dočkala!
    Máš nádherné vnučky. Jsou úžasné, že se daly na takový náročný sport.
    Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  9. Vítej zpátky, Elli! Doufám, že budeš pokračovat, život u protinožců a navíc farmářů mě zajímá. Tak - krásné těšení na jaro! Blanka

    OdpovědětVymazat
  10. Po dlouhé době jsem se opět podívat na Tvé stránky. Jsem rád, že ses ozvala a věřím, že se alespoň jednou v roce 2019 zase připomeneš. Pozdravuj Václava. Napsala někdy Zdena? Vyžádala si Tvou mailovou adresu. Objevíš se někdy v Mostě?

    OdpovědětVymazat